Транспорттағы тариф жүйесі

Теміржол көлігінің тарифы төлем және ақы жинау, есептеу кезінде тасымалдау арқылы анықталады.
Теміржол жүйесіндегі тарифтерге төлемақы жинау кіреді, оған
• Инфрақұрылымдық қызметі;
• Жүк тасмалдау;
• Жолаушыны алысқа тасымалдау;
• Жолаушыларды қала маңына тасымалдау;
• Тасмалдауға байланысты қосымша жұмыстармен қызметтер;
Теміржол арқалы тасмалдадыдың тарифтеріне инфрақұрылым мен қозғалмалы құрамы, вагондарды ұсыну контейнерлер, сонымен қатар және қосымша жұмыстардың төлемдері мен жинақтары және тасымалдаумен байланысты қызметтер.
Табиғи монополия саласындағы теміржол транспотының ұйымдардың қызметтері үшін қондырылған тарифтер, сонымен қатар Ресей Федерациясының территориясының қүқығымен қарастырылған мемлекетік реттеу. Теміржол көлігінің қызметтік төлемін үйымдастыру (транзиттік тасымалдаудан басқа) Ресей Федерацияның барлық шаруашылық инфраструктурасындай бірынғай жүйеме жалпы жүйелік тариф қолданылады. Прейскурантта төлемақы белгінеді:
1 .Инфрақұрылымдық локомотивтік тарту бірыңғай шаруашылық субъекті, ұйымдармен жеке тұлғалалардың меншіктік құқығындағы заңдық негіздегі субъекті. Бос және жүк тасымалдау вагондарына бырынғай тариф белгіленеді.
2. Шаруашылық инфрақұрылымның бірыңғай субъектіні пайдалану. вагондармен лакомотивтердін тұратын, кәсіпорындарға тиеселі жеке тұлғалардың меншігіндегі заңдық негіздегі немесе жалға алу.
3. Кәсіпорындардың, өнеркәсіптердін, ұйымдардың және жеке азаматтардың жеке локомотивтері субъектілерінің бірынғай инфрақұрымдық қолданылуы.
4. Бос және тиеген вагондардың субъектілерінің, локомотивтердің және басқа да көліктердің кәсіпорындарға және жеке азаматтардың жеке меншік құқығына жататын басқада заңды негізде немесе бір басқару субъектісінің жалға алатын инфрақұрылымды пайдалану.
5. Контейнерлік және ұсақ жіберілулер әдісімен, сонымен қатар.
6. Жалпы вагондарды экспорттық және импорт жүктерді Ресей порттары арқылы халықаралық хабарласу жолдарын пайдалану.
7.Ресей Федерациясының халықаралық жүктерін теміржол қатынасының шекаралық бекеттер арқылы өткізу.
Теңіз жолдары арқылы өту тарифтері Ресей теңіз порттарынан шетел порттарына өтіп қайта келу. Теңіз жолдары арқылы өтетін тарифке байланысты мына қызметтерге төлемақы алу, тиеу жэне қайта тасу жұмыстарына кемемен тасымалдау жолдары арқылы порт топтық жинау болады.
Бірінші негізгі топ ол кемелерден мемлекет қойған төлемақылар. Оларға тоғыз порттық жинау жатады.
Олар: кемелік, маяктік, (шырақтық), арналық, якорлық, лоцмандық, экологиялық, навигациялық және мүздық. Осылардың бесеуі барлық ресейлік порттарға қатысты олар: кемелік, шырақтық, жағалаулық,якорлық, лоцмандық және төртеуі порт бөліктеріне арналады.
Кемелік жинағы Ресей порттарындағы негізгі жинаққа кіреді. Кемелік жинақ екі ставкадан тұрады қарапайым және жеңілдік. Бірінші ставка екінші ставкадан 2,3 -3,2 есе жоғары болады (порттық орнатылған бағасы бойынша):
Қарапайым ставка шетелдік басқа кемелерге орнатылған.Оларға мына түлардың астына бектілген аралдар кіреді: Панама, Либерия,Багам: Шырақтық жинақ негізгі тэсілгі байланысты қойылады.Оған шырақтық орнатулар қызметі,басқа жұмыстары кіреді.
Арналық жинаққа қолдан орнатылған арналардың жұмысын реттеу тәсілдері кіреді. Мұнадай жинақтын түрі тек қолдан жасалған арналарға тиселі болып келеді.Жағалаулық жинақ арендаторлар алған жағалаулардың кіріс, шығыстарына техникалық қызметтерді орындауға оларды жөндеуге жұмсалады.Осы жинаққа,кемелерге айыппұл санкцияларды пайдалану төлемақылдары кіреді.
Якорлық жинақ якорлық тұрақты 12 сағаттан артық пайдаланған кезде қолданылады.
Экологиялық жинақтың пайдаланылуы екі мәселеден тұрады; а)кеменің қандайда болмасын қызметпен қамтасыз етілуі; б) отың бағасы шыққан шығысқа байланысты болмайды.Мұндай тәртіп ашық суларға ластаудан қорғайды.
Лоцмандық жинақ порттағы лоцмандық қызметтке байланысты болады. Мұндай жүйенің шығыстары да әр түрлі болып келеді. Ресейде лоцмандық жинаққа кемеге байланысты кіретін шығыстың барлық қызметі пайдаланылады.
Новигациялық жинақ радиолакациялық бекеттері арқылы кеме қозғалыстарының қызметіне байланысты және кеменің құрылыстық жұмыстарына электірді пайдалану су, жылу жүйелерін пайдалану, және бекеттегі қызметкерлердің ақыларына жиналады. Порттық мұздың жинақ негізінен қыс уақыттарында жүріп тұруына байланысты болады. Мұндай жинақтың ерекшелігі лоцмандық жинаққа қарағанда мұзжарғыштық жұмыстардың өткізу өткізілмегеніне қарамай жиналады. Бұл жинақтың жаздық және қыстық бағалар айырмашылығы болады.
Екінші топқа барлық кемелерге қызмет көрсету кіреді.Оларға буксир, теңіз агенттігі, швартовщиктер жинағы кіреді.
Үшінші топ қызметіне кемелердің жөндеу жұмыстары, оларға су азық түлікпен қамтамасың ету, кір жуу қызметі саяхаттармен билетке тапсырыс беру кіреді.Төртінші топқа орталықтан келетін бірақ бақылауға алынбайтын мемлекеттік немесе коммерциялық ұйымдардың төлемақылары кіреді. Әуе жолдары қызметіне ұшу, отырғызу авиациалық қауіп қатерден сақтану жинағы аэровокзалды пайдалану, жолаушыларға қызмет көрсету тарифы кіреді.