Балалардың жас мөлшері мен дербес ерекшеліктерін оқу – тәрбие процесінде ескерілуі курстық жұмыс

КІРІСПЕ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
I. Балалардың жас мөлшері мен дербес ерекшеліктерін оқу – тәрбие процесінде ескерілуі.
1.1 Жас ерекшеліктер туралы ұғым
1.2 Бастауыш сынып жасындағы баланың ерекшелігі және оның дамуы
1.3 Жас өспірім кез және оның ерекшеліктері.

II. Балалардың жас мөлшері мен дербес ерекшеліктерін оқу – тәрбие процесінде ескерілуі
2.1 Жоғары сынып жасындағы балаларға сипаттама
2.2 Жоғары сынып оқушыларға психо – педагогикалық сипаттама
2.3 Жеке тұлғаның өзіндік ерекшеліктері және оның педагогикалық процесте ескерілуі

Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

КІРІСПЕ

Жасөспірімдік кезеңді балалардың қиын кезеңі деп те айтады. Олай дейтін себебі жасөспірімдерде менмендік асқындай береді. Материалдық, рухани жағынан отбасына, мектепке тәуелді болғанымен, бұл жастағы балалар жаман қылықтарға әуес болады, көп мәселені өз бетінше шешкенді дұрыс көріп, тәуелсіздігі асқындайды.

Жастық шақта балалар отбасының тәуелдігінде, мектептің ықпалында бола тұрып көп мәселеге өзіндік тұрғыдан қарайды, өмірге көзқарасы өзгеріп, жасөспірімдік кезеңдегі жағымсыз  іс — әрекеттерге сын көзбен қарайды.

Бала жасының осы төрт кезеңін талдай отырып, жас ерекшелік педагогикасының мазмұны мен құрылымында мына төмендегідей логикалық байланыс бар екеніне көзіміз жетті:

Біріншіден, баланың психофизиологиялық дамуы.

Екіншіден, әсіресе оның психологиялық — педогогикалық дамуының басымдылығы.

Үшіншіден, осы төрт кезеңде де баланың өзіндік іс — әрекетінің жетекті рөлінің басымдылығы.

Төртіншіден, балаға дұрыс тәрбие беруде негізгі педогогикалық идеяларды  өз уақытында пайдалана білуде.

Бесіншіден, педогогикалық қызметтің технологиясы мен оның басымдылық бағыттары.

Осы көрсетілген бес бөліктің әрқайсысын баланың өсу, даму кезеңдерінде әртүрлі ықпал етеді. Міне, осылардың әрқайсысына тоқталып көрейік.

курстық жұмыс / 29 бет