Жолдың саны мен ұзындығы. Жолдың үстіңгі құрылысы

Жолдың саны мен ұзындығы. Жолдың үстіңгі құрылысы туралы қазақша реферат

Қабылдау – жөнелту жолдарының саны көбінесе мінездемеден және қозғалыс өлшеміне байланысты орнатылады, станса және торапты жобалау нұсқауындағы ұсыныстан кем болмауы қажет.

Аралық стансадағы қабылдау – жөнелту жолдарының санын ─2-3 жол

Аралық стансада маневр жұмысын өндіру үшін бір тартымды жол қарастырылады, оның ұзындығы қабылдау – жөнелту жолының пайдалы ұзындығының жартысынан кем болмауы керек.

Вагондардағы жүкті ұйымдастыру үшін міндетті түрде түсіріп – тиеу жолын қарастыру қажет, түсіріп – тиеу жолының ұзындығын қойма ұзындығына тәуелді етіп қабылдайды.

Вагондарды жүк орнына қайта қою үшін маневр есебі бойынша кірме жол қарастырылады, оның ұзындығы тиеп – түсіру жолының ұзындығына тәуелді болады. Жеке вагондардың өтуін, пойыздардың сапар желісіне еруін тоқтату үшін қорғауыш тұйық жол қарастырылады, бұл жолдың пайдалы ұзындығы 50 метрден кем болмауы қажет.

                        Жолдың үстіңгі қабатының қуаты.

                                                                                                    Жадуал 3.1

Жолдың атауы

Реліс түрі

Шпал түрі

Вид шпал

1км жолдағы шпал саны

Құм, м

Щебень, м

1

2

3

4

5

6

7

Басты

Р65

т/б

1840

0,2

0,35

Қаб.-жөнелту

Р50

Ағаш

1640

0,25

 

Тағы басқа

Р50

Ағаш

1440

0,25