Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы (балабақшадағы жылдық жоспар)

Ақтөбе қаласы.
№21 «Кәусар бұлақ»МДГ
тәрбиешісі: Симонова Ардақ

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім саласы:Қатынас
Тақырыбы: «Орман еңбекшілері. Қ қ дыбысы мен әріпі»
Бөлімі : «Сауат ашу және жазу»
Мақсаты: «Қ қ» дыбысымен таныстыру, Қ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге, сөздерді буынға бөлуге, жуан және жіңішкелігін ажыратуға үйрету. Ойлау , есте сақтау, сөйлеу мәдинетін, тілдерін дамыту.

Іс-әрекет кезеңңдері

Тәрбиеші әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотиватциялық қозғаушы

—       «Құмырсқа орман тазалаушылары» әңгімесін оқып беру.
—       Құмырысқаның қандай пайдасы бар?
—       Бүгін біз «Қ қ»әріпінің айтылуы мен жазылуын үйренеміз,
ол үшін бізге кішкентай орман еңбекшілері көмектеседі.
—       Құмырсқа үйге асығып келе жатып адасып кетеді. Оған
үйге апаратын жолды табуға көмектесуіміз керек. (тақтада «Қ қ» әріпі
жазылады).
—       Сұқ саусағымызды дайындап жол бойы мен жүреміз.

Енді бізге
көмекке қоянда келеді. Содан кейін тиін, аю және тышқан келеді.
—       Тыңдап отырып, сұрақтарға жауап береді.
—       Орман суреттерін қарайды.
—       Әріптің жазылу үлгісін бақылап, естеріне сақтайды.
—       Ауада әріпті жазады.
—       «Қ қ» әріпі ілінген арқан бойымен жолды көрсетіп жүріп
отырады.
(тиін, қоян, аю және тышқан).

Аю , тышқан
ролдерін орындайды.

 

Ұйымдастыру-іздестіру

  1. Тапсырма –ойын «Дыбыстың қайда екенін анықта?»
  2. «Берілген дыбысқа сөз атап шық» ойыны.
  3. «Жуан және жіңішке» ойыны.

Ал
, мынау құмырсқаның үйі. Құмырсқалар нағыз құрлысшылар. Үйдің жанында конверт
, ал онда екі әріп Л л және А а. Оларды «Қ қ» әріпімен салыстыр. Ал ,
сендерге құмырысқа нені естеріне түсіреді? Құмырсқа   қалаға ұқсайды деп кім айтты? Ендеше қала
саламыз.
«Қала
салушылары» ойыны (геометриялық фигуралардан жасайды)
Қала
сөзін әріптер арқылы құрастыру жұмысы. Дәптерге «Қ қ» әріпінің таңбасын жазу.
Сюжетті ойын: «Акцион»
Рахат
деген фермада,
Қаламқас
жүр жан сала.
Қазақтың
киімдерін,бұйымдарын
Танытамын баршаға.

—       Сөздердегі әріптің дыбысталу позициясын анықтайды.
—       Суреттегі бейнелерді атап береді.
—       «Қ қ» әріпінен келетін сөздерді атайды.
—       Балалар сөздерді қайталайды.
—       Жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратып атайды, әріптерді
атап шығады.
—       Үлкен үй, қала,т.б.
—       Үлестірмелі материалдармен жұмыс жасайды.
—       «Қ қ»дыбысын таяқшалармен жазады.


Ойын шарты
бойынша ойналады.

 

Қаламқас
: балалар , мына дайындалған көрмелеріңе қарағанда қазақтың ұлттық бұйымдарын
, киімдерін жақсы білетін сияқтысыңдар.
Қаламқас
:
Сараптаңдар
білімді ,
Алмай
тағы тыңбаңдар.
Жасырамын
бес жұмбақ
Шешуін
жаңылмай табыңдар.

  1. Кіруге адам
    батпайды,

Аман –есен сақтайды.

2 . Бала көтерген қаңбақты,
Батыр лақтыра алмапты.

3.    Әсемделіп ілінген ,
Көздің жауын алады.
Жата кетсең үстіне,
Ұйқын келіп қалады.

  1. Арқауы бір қос
    қалта,

Ажыраса алмайды,
Атам қайда жол тартса
Қанжығадан қалмайды.

  1. Сұлу – сұлу
    құнанмын

Сылдырлаған жүгенім.
Аяз күнде мінген,
Аяғы жерге тимейді.

«Ұшты-ұшты» ойыны

  • Ұшты-ұшты,
    қарлығаш ұшты! Ұшты-ұшты , қарындаш ұшты!
  • Ұшты-ұшты, қарға
    ұшты! Ұшты-ұшты , арба ұшты!
  • Жаңылтпаш
  • Қыс қыспаса, қыс
    па? Құс ұшпаса , құс па?
  • Қарға , қарға,
    қарғалар, қар үстінде жорғалар.
  • Дәптермен жұмыс.

—       Балалардың жауабы: (Сандық)

—       Мамық

—       Көрпе

—       Қоржын

—       Сәукеле

—       Ойынды қызыға ойнайды.

—       Қайталап бірге айтады.


«Қ қ» -дыбысын
дәптерлеріне жазады.

 

Рефлексивті- түзетушілік


Құмырсқаға және оның достарына көмектескендеріне алғыстарын жеткізеді.

—  Бүгінгі
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне белсенді қатысқан балаларды мақтап,
мадақтап белсенділіктері үшін қаламқастың сыйлығы да бар.

—       Қаланы тұрғызып жақсы жұмыс жасағандары үшін.

—       Сұрақтарға толық та, анық жауап береді.

—       Қаламқастың дайындаған сыйлығын алып қуанады.


 
 
Күтілетін нәтеже:
Нені біледі: Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «Қ қ» әрпінің жазбаша үлгісін танып біледі.
Қандай түсініктерді игереді:Дауыссыз дыбыстардың жуан және жіңішкелігінің түсініктерін қалыптастырады.
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Сөздегі дыбыстық позициясын анықтайды , «Қ қ» әріпінен келетін сөздер мен дыбыстарды ажыратуға дағдыланады.