Студенттің педагогикалық ізденісінің жалпы логикасы және құрылымы

Болашақ музыка мұғалімі ретінде қалыптасу барысында ғылыми әдебиетте студенттің логикалық ізденісі бірізділік ізденістің тәртібі ретінде беріледі және де ғылыми мәселені шешу барысында орындалуы қажет.

Бірақ сол логика абстрактік нәрсе сияқты, студенттің логикалық ерекшелігін, оның қалыптасуын, дамуын бейнелеп көрсете алмайды.

Жоғарғы оқу орындарында студенттің ізденіс жұмысының мазмұнына болашақ музыка мұғалімінің қызметіне тұтастай байланысты (нақты білім-тәрбие мақсатына және шығармашылық әрекетіне кедергі болмай басқа жаққа аумасын).

Ғылыми ізденіс әдісі жаңа жағдайға байланысты, болашақ педагогикалық практикаға байланысты және де педагогикалық эксперимент маңызды орын алу керек, педагогикалық үрдісінің нақты диагностикалық өлшеумен, алғы қалпымен және қорытынды нәтижесімен көрінеді.

Студентті үйрету қажет:

—         санды ізденіс материалдарын сұрыптау;

—         компьютерлік технологияны қолдану;

—         басқада ғылыммен үштастыру, байланысы болу керек, соны пайдалана білу, оның бағыттарын білу;

—         ізденіс жұмысында тұлға дамуының ізденісін ұмытпау;

—         жеке компоненттері мен сапалығы, әсіресе әдіснамалық білімі.

Сондықтан, осы талаптарды орындай отыра студенттің қабілеті мен шығармашылық шабыты дамуының екпіні жоғарлайды.

Педагогикалық ізденістің құрылысында болған білім мен тәжірибеге байланысты, оның кезеңдеріне. Студенттің педагогикалық тәжірибесі мен білім қызметі үстінде қорға біртіндеп жинақталады.

Жоғарғы оқу орындарында болашақ мұғалімінің қалыптасуы үш кезеңде жүзеге асады:

  1. Болашақ музыка мұғалімінің кәсіби әрекетіндегі компонент кезеңдері бекітіледі: кәсіби сенімділігі, ғылыми негізінің білім процесінің қалыптасуы, оның педагогикадан, психологиядан, басқадай пәндер арқылы білімі, мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру қабілеті т.б.
  2. Қызмет кезіндегі компоненттерінің қабылдауы: оның бірлігі, өзіндік педагогикалық жүйесінің қатынасы, үйірме жұмысында т.б. Осы кезді өзінің білімін жетілдіруі, қосуы, қабылдауы және оны оқыту мен тәрбие тәжірибесінде қолдана білуі.
  3. Тұтас тұлға музыка мұғалімінің іс әрекетінің жетілдіру кезеңі – ол деген, бітіру (дипломдық) жұмысының алдындағы практикадағы мұғалім, сынып жетекші қызметін атқаруы, музыка мұғалімнің тұлға ретінде шығармашылығының қалыптасуы.

Осы кезеңдерде студент мүмкіншілігі, ғылымитанымдылық білімі ізденіс жұмысының икемділігінде логикасы анықталады.