«Отес тур» ЖШС-ның имидждік ерекшеліктері

Имидж    — өнер ретінде мақсатты түрде адамның өзін, не бұқаралық ақпарат арқылы белгілі бір зат немесе адам жөніндегі керек мәліметті бейнелеп керсет.Мен оқу тәжірибелік өндірісінде «Отес тур»ЖШС  да  өттім.Практика барысында менің ең бірінші  түсінгенім олар имиджге аса зор  көңіл аударатыны.

Ерекшеліктері олар басқа туристік  кәсіпорындарға  қарағанда имидж ерекшелігі айқын байқалынады,яғни міндетті түрде бір түсті костюм  еркек іскерлердің және әйел адамдарында да сондай,бір ерекшелігі сол жақ көкірек  бойында «Отес тур» белгісі белгіленген.Менің ойымша  өте жақсы ойластырылған.Ал егер болашақта өзімнің бір туристік кәсіп орны  болғанда мен еркектерге қара түсті бірдей костюм ,ақ көйлекпен қызыл галстук  формасын ұсынар едім және де әйел адамдарына да солай талап қоятын едім.