Ата — аналармен жұмыс жүргізудің негізгі алғы шарттары

Ата —  аналармен   жұмыс  жүргізудің   негізгі   алғы   шарттары туралы қазақша реферат

* Әрбір   отбасының   мықты   жақтары   болады,   әр   адам   жақсы   ата  —  ана  болғысы   келеді;

* Барлық   отбасы   көмекті   қажет   етеді,  көмек  түрі   отбасының   нақты   қажеттіліктеріне   байланысты   болады;

* Ата – анамен   жұмысты   ұйымдастыру   барысында  ата —  ананы,   яғни   отбасын   тәуелді   ету   емес,   оның   қиыншылықтарды   жеңу   мүмкіндігін   нығайтуды   көздеу;

* Баланың   дамуы  туралы   ақпарат  ата —   аналарға   бала  тәрбиелеуде  өз   ролін   жүзеге   асыруға    ықпал  етеді;

* Әрбір   отбасы   көрсетілген   көмектің   тиімділігіне   көзі   жеткенде  ғана,   қоғамдық   жұмыстарға   белсене   араласады;

* Тәрбиеші мен   баланың   оқуға   деген   қызығушылығын   арттыру   жолдарын   түсіндіреді;

* Ата —  анамен  баланың   ортақ  қарым —  қатынастары   жөнінде   кеңес   беру;

Ата – аналар  клубы

« Балабақшадағы,  отбасындағы   топтағы  кездесетін  қайшылықты  жағдайларды  шешуге   арналады»

Тақырыптық  кеңес

« ата – аналарды   психологиялық  педагогикалық  білім   және  тәжірибе  жаңалықтарымен  таныстыру,  кеңес  беру,  ой  қозғау, ой  қорыту »

Педагогикалық   семинар

« Отбасылық  тәрбиенің   әдіс —  тәсілдеріне   арналады.  Семинарға  тәрбиешілер де,  ата – аналар да  жан  жақты  дайындықпен  қатысуы  қажет»

Шығармашылық   кештер

« Балабақшаішілік  және   топішілік   болып,   озық   қабілетті,   танымал  ата —  аналарды   үлгі  тұту,  насихаттау   мақсатында   ұйымдастырылады»

Топқа  ата – аналарды   тартудың  қажеттілігі

*  Балаларда   іс  – әрекетті   таңдаудың   үлкен   мүмкіндігі   болады

* балаларға   маңызды   жетістіктерге  жете  алады

* балаларға   отбасы мен   балабақша   байланысын   сезіну   ұнайды

* тәрбиешіге   балаларға   жетекшілік   жасау   жеңілірек  болады  жекелеп   оқыту   мүмкіндігі   туады

* ата —  аналар   және  отбасы   мүшелері   өздерінің   балаларының    оқытуға   қатысы  бар   екендігін   сезінеді

* ата – аналар   балабақшадағы   оқыту  —   тәрбие   жоспарларымен   танысады

Ата – анамен   жүргізілетін  жұмыс

Жұмыс түрлері :

Топішілік  ата —  аналар  жиналысы

Балабақшаішілік  ата – аналар   жиналысы

Ата – аналармен  жеке  кездесу

Ата – аналар  үшін  ашық  есік күн

Мерекелік  кештерге  шақыру

Ата – аналарды тренинг  ойындарға  қатыстыру

Отбасылық  жарыстарға  қатыстыру

 

Негізгі   міндеттері  :

* тәрбиешінің   топ  ата —  аналармен  құрамын   зерттеуі

* ата – аналармен   тұрақты  байланыс   орнату

* ата – аналар   ұжымын   құру

* ата —  аналардың  педагогикалық  білім   дәрежесі   мен   мәдениетін   үнемі   арттырып   отыру

* үштік  одақ  ( бала, ата – ана,  тәрбиеші )  жұмысын   жандандыру

Атқаратын   қызметі  :

* ата —  аналарды   топтағы   оқу  —  тәрбие   процесінің    мазмұны   және   әдістемесімен   таныстыру

*  ата —  аналар   белсенділерімен   жұмыс   жүргізу   және    әр   түрлі   қоғамдық   ұйымдармен,   жұртшылықпен   өзара   әрекеттесуін   қауымдастыру