3ds max программалық модельдеу курстық жұмыс

Мазмұны:
1. Кіріспе ……….2
2. Интерфейстiң элементтерi …….3
3. Пакеттiң тарихы …..4
4. Объекттер …………7

1. Geometry-ның дәрежесiнiң объекттерi…… 8
2. Дәреженiң объекттерi Splines ……………13
3. Дәреженiң объекттерi Lights и Cameras ….15
4. Helpers-тың дәрежесiнiң объекттерi……..16
5. Space Warpsтың дәрежесiнiң объекттерi ……..22
6. Дәреженiң объекттерi Systems (Қосымша құрал-жабдықтар)….. 28
7.  Қорытынды …….30

  1. Кіріспе

интерфейс программный объект max

Autodesk 3ds Max ( бұрын 3D Studio MAX )- жасау және үш өлшемдi графиканың редакциялауы және анимация, Autodesk-тың игерiлген серiктестiгi үшiн толық функционалды кәсiби программалық жүйе. Мультимедианың төңiрегiдегi суретшiлер және мамандары үшiн өзi қазiргi құралдарда болады. Қалай Microsoft Windows және Windows NT-тiң басқару жүйелерiндегi 32 биттiк жұмыс iстейдi, сол сияқты 64 биттiк. Жазғытұры 2011 жыл Autodesk 3ds Max 2012-шi атауымен бұл өнiмнiң он төртiншi болжамы шыққан.

 Курстық жұмыс / 30 бет